Saturday, June 22, 2013

JEREBU

Dear Dairy



Assalamualaikum pembuka kata . sedikit sebanyak ni aku nak share benda yang paling berharga dalam hidup kita seharian agar menjadi panduan hidup kita insyallah..

petikkan gambar dari sahabat instagram yang sudi share . and korg boleh baca kat sini . jerebu

info- info terkini yang bole jadi bahan rujukkan kalian

 http://www.todayonline.com/world/asia/malaysia-faces-worsening-haze


2 comments:

  1. teruk betul jerebu kali ni, sebelum ni xde la teruk sgt....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan ha tu la sangat-sangat sampai dalam rumah pun bau asap

      Delete