Tuesday, August 20, 2013

UTH 3 usrah tautan Hati




Assalamualaikum WBT.

sesungguhnya ku panjatkan kesyukuran kerana di beri peringatan, akal dan tenaga yang kuat untuk ku gagahkan diri untuk mencari keredhaan Allah SWT. alhamdulillah di kesempatan ini aku di datangkan oleh seorang perempuan merangkap sahabat yang sangat penyayang. mudah mengambil berat tentang diri aku. alhamdulillah di saat susah senang aku , jatuh bangun aku dia sentiasa ada disisi sehinggalah dia yang mengheret aku ke jalan ini. terima kasih sahabat. di sempatan ini saya sebagai seorang manusia lalai dan leka tersangatlah bertuah kerana di dekatkan diri dengan mereka-mereka yang sentiasa berfikiran positive dan sentiasa berbaik sangka. Allah tenang di bawah payungkan rahmat Allah swt. terima kasih atas segala nikmat ini Ya ALLAH.

usrah tautan hati by fatimah syarha. insyallah akan memberi lebih banyak input kepada saya dan rakan-rakan seperjuangan. ya ALLAH saya sangat teruja sebab dapat jumpa mereka-mereka yang positive. bertukar cerita dengan mereka-mereka yang sangat positive. ya Allah ! :) moga persahabatan ini berkekalan sehingga ke akhirnya. insyallah <3 nbsp="" p="">

No comments:

Post a Comment