Sunday, September 29, 2013

Bila Hati berbelah bahagi.

dear dairy

Assalamualaikum wbt

aku mungkin tak mampu jadi yang terbaik di antara kalian dan kalian . aku hanya mampu berdoa.. mungkin ada hati lain yang terguris. ya ALLAH sesungguhnya kau tenangkan hati dia untuk aku. dan sesungguhnya aku sayang kan insan ini selama 20 tahun aku hidup didunia ini. susah senang bersama. rahsia aku di pegang bersama. duit ringgit di kongsi bersama. sesungguhnya aku berazam akan menolong dia saat di jatuh dan tersungkur dan dia peneman aku di saat aku malam aku hendak bercerita. dia tempat aku mengadu nasib meluah perasaan suka dan duka. kadang kesian melihat diri nya sentiasa jadi sasaran untuk di marahi oleh **** entah kenapa. apa salahnya ?? apa silapnya ??

demi tuhan yg esa aku menyayangi dia. aku harap hubung persaudaraan ini dapat dan berkekalan hingga ke akhir hayat dan di sana kelak... biar aku yg bela dan pelihara dia !! kalau tiada siapa yang mahu memiliki aku selamanya. hanya Allah Swt yg tahu mcm mana dan betapa sayangnya aku ke dia !!

1 comment: