Saturday, September 28, 2013

CINTA HIGH CLASS



dear pembaca dan followers..

Assalamualaikum wbt

Lama sungguh tak menulis di ruangan ini ! YA ALLAH MEMANG lama pun.. sedang diri asyik di buai kesibukkan dengan urusan dunia yang entah bila nak habisnya.. malas kadang rasa nak settlekan urusan dunia ni. tapi kena gagah jua sebab tak lama lagi nak Industrial Training.

Terima Kasih teman dunia akhirat saya , Azarith Nur Saufia .. yang kenalkan saya ke arah ini . alhamdulillah bila bersua , bertentangan mata dengan sahabat sahabat baru yang join usrah tu rasa Allah !! hati dan diri saya mendapat keberkataan yang tersangat-sangatlah best ..

preview sikit tentang bahan bacaan saya nii !!

by murrabi kesayangan saya . Fatimah Syarha !

korg siapa yg baru hendak mendirikan rumah tangga, yang terasa dan tersangat lah asyik di buat dan hanyut dengan cinta manusia Wajib Baca buku ini. dan bagi yang sudah membina institusi keluarga yang ingin membina sebuah institusi yang bahagia lagi di berkati . kena BACA DAN WAJIB !!

MOGA perkongsiaan ini dapat mendekatkan setiap umat islam dengan kasih sayang yang di tanggung halal oleh Allah SWT !!

saya bercita-cita hendak menulis novel seperti ustazah . tapi karya saya bukanlah segah orang lain. dan pengalaman menghalang untuk saya menulis karya seindah murabbi saya. Allahuakhbar !! indah karya nya seindah akidah dan imannya !!


No comments:

Post a Comment