Sunday, September 8, 2013

KONVENSYEN BIDADARI SYURGA






Assalamulaikum wbt

Di sini majlis ilmu yang indah lagi tenang menyenangkan. Saya bersyukur tergolong dan berada disini. Perasaan bersama rakan-rakan usrah tautan hati rasa mcm family yang melindungi di setiap satu dgn yg lain. Ya Allah indah perasaan ini tak terkata di kala kami pergi kesana ke mari bersama, makan tidur dan berbual bersama . Ya Allah indahnyaa saat ini. Terima kasih kerana Allah pinjamkan perasaan ini dan kecintaan ini untuk di kongsi bersama-sama.ukhwah yg terjalin indah. Nampak tak bertapa indahnya setiap apa yg Allah swt ciptakan dan kurniakan untuk kita.  

Part 1 
Majlis ilmu yg padat dengan info-info menarik. Perkongsian yg sangat indah. Kami berkumpul di sg besi dan bertolak kesana dalam pukul 8.30 alhamdulillah Allah permudahkan perjalanan bersama rakan-rakan usrah yg lain . Alhamdulillah. Hari pertama program di jalankan pada 31 august 2013. Alhamdulillah ini juga salah satu erti kemerdekaan dalam hidup saya sebagai seorg muslimah. Merdeka dr rasa kehambaan terhadap perkara-perkara yang melalaikan dan kembali menghambakan diri dan dekatkan diri dengan Allah SWT. Slot pertama padat! Itu yang saya boleh katakan. Hari pertama speaker semua menjalankan tanggungjawab yg sangat bagus !! Good job para cendikiawan.

part 2.
Best sangat bila dapat duduk tido dan berbual bersama rakan-rakan yang sama-sama inginkan kejayaan di akhirat kelak. insyallah. Allahurabbi. aku tak mampu nk tahan sebak bila mana nak ingat kenangan-kenangan manis yang aku tak pernah dapat dahulu.

semoga ukhwah ini berkekalan. insyallah.. 

1 comment: