Wednesday, October 9, 2013

SEMESTER 5

Assalamualaikum w.b.t 

Dear dairy..

Sampai sekarang aku masih tak berapa nak rasa percaya aku berjaya sampai ke tahap ini ! ya ALLAH !!! terima kasih atas kurniaan ini segalanya dalam hidup aku. kehidupan aku lebih better bila ada nya mereka-mereka yang baru dalam hidup aku. contoh, aku dapat sebuah ikatan ukhwah yang sangat bahagia tak terhingga rasanya !! ada nya kak lin, kak ana, kak faezah dan ahli-ahli usrah tautan hati yang sentiasa sayangkan setiap ahlinya seperti ahli keluarga ! indahnya lah kalau kita dapat bina ikatan ukhwah tu dengan kasih sayang kerana Allah.. tak kesahlah berapa lama dia berkawan asalkan niat berkawan kerana Allah memang indah. 

Okay tu satu pasal kawan baru 

Ni pasal dunia college ! 

Tak percaya saya dah nak habiskan zaman diploma. ! lepas ni kalau ada rezeki insyallah saya nak sambung degree insyallah ! doakan iya .. bnyak sebenarnya nak cerita pasal semester 5 ni. kawan-kawan class yang comel dan baik-baik belaka. lecturer-lecturer yang sangat sporting and baik sesangat ! huhuhhuh. apa pun alhamdulillah sebab di kurniakan dengan semua ini.. insyallah saya akan simpan memory ini sehingga ke akhirnya. saya sangat bahagia saat ini bila mana kita hamba kan diri sepenuhnya memohon rahmat Allah kita di balas dengan kebahagian yang tak terhingga ... ya Allah ! terima kasihhh 

5 comments: