Tuesday, December 10, 2013

BIG BAD WOLF BOOK SALE

Assalamualaikum w.b.t

dear dairy ,

Alhamdulillah di kesempatan ini dapat jugak nak mai and jejakkan kaki kat big bad wolf book sale. alhamdulillah dengan keizinan Allah . malam tu lepas majlis taalim tak terniat pun nak pi tapi kak yana beria ajak teman katanya sebab takde orang teman dia, so aku mesti lah yes sebab pencinta buku. tapi tu ah kadang malas membaca tu datang sabar jap memang satu buku pun aku tak baca. hahaha malam tu bukan la nak malam sangat tapi dah siang dah pun hahahah lewat malam atau lebih tepat dengan awal pagi hahaha dalam pukul 4 am mcm tu kitaorg dah ada kat sana . hahaha memilih buku sabar jap sampai ke pukul 8 lebih keluar dari sana. hahaha tak ke gila buku tuh namanya. hahaha so hasil tangkap untuk hari pertama adalah hanya 2 buah buku yg mana aku dah malas gila nak pilih sebab ngantuk. hahahha apa pun alhamdulillah dapat jugak bahan ilmiah yg boleh isi kekosongan kalau tgh sunyi and dahagakan ilmukan ?

BALIK TU TERUS TIDOR TAK SEDARKAN DIRI *********************

Hari kedua memang saje nak ajak mia and iffa biar dia gila sikit. mia kawan baik aku. kecenderungan dia terhadap buku memang susah sikit sebab dia bukan jenis minat membaca. kalau iffa tak payah cakap novel english dah banyak dah yg dia dah khatam . chicken soup aku ingat lagi buku fav dia. bgs tau buku tu banyak beri motivation. hahaha hari kedua ni keluar rumah pda pukul 2.30 dan selamat hantar semua dia pukul 6.50 mcm tu sebab aku tepat sampai rumah pukul 7.15am. hahaha balik tu terus g menepek jap tidur rumah kak tiah sebab dah share kete ni hahaha so after pakai kenalah hantar balik kereta kat umah tuan dia. hahaha

so apa pun just nk beri tahulah bgs lah kalau sale2 yg sedemikian rupa yg di buat sebab kan yelah sekali gus memang dapat memupuk minat pembaca. bukan apa kadang buku pun mahal so kadang tu yang membuat terbantut sikit nak beli tu jenis manusia yang suka fikir dua kali kalau nak kuarkan duit ke jalan ilmu kalau jenis mcm aku .. hish memang nak beli tu la tpi duit tu selalu jew kering jenis aku kalau ada duit memang terus borong banyak2. hihihih..

so nah tatapan kasi jealous sikit kat uols yg tak leh gi tuh. hahaha


No comments:

Post a Comment