Saturday, December 14, 2013

Rindu nak bermain dengan lensa kamera

Assalamualaikum wbt

Dear Dairy,

Hmmmmmmmmmmmm............rasanya memang dah lama sangat saya buang perasaan saya dekat camera. di mana dahulu saya baru mula nak menapakkan diri di dalam bidang ini tetapi itulah ada sahaja yg menghalang and tak suka. xpe saya redha dengan ketentuaanya. Allah lebih mengetahui apa yg terbaik untuk hambaNYA. so ni nk luah sikit perasaan rindu hmmmmmm... banyak benda yg saya nak plan kalau dah kerja nnti maklumlah saya ni bukannya anak orang berada nak meminta dekat ayah and mak mcm-macam. alah laptop sekarang ni pun ha kakak yg belikan sebab belas kasihan. hahaha memang tulah hakikatnya terima kasih iya kakanda yg sentiasa support diri ini. tapi itulah kakanda saya juga yang tak suka kalau saya sentiasa nak berharap dan menaruh atau dalam erti kata yg lain bergantung kepada dunia seni. lebihkan kemahiran dalam bidang yg lebih koperat and formal. okay takpe itulah yg saya belajar sekarang. belajar lebih memahami dan sentiasa redha dengan ketentuan Allah dan sentiasa Yakin Allah adalah sebaik2 perancang.

korg yg mana dah lama follow blog ini mesti tau kecintaan saya terhadap photography kan . so nah layan blog ini . http://myeyesmymindmysoul.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment