Wednesday, May 21, 2014

21 tahun

dear dairy ,

Alhamdulillah di beri masa 7, 665 hari untuk teroka dunia ini. Allah maha pemurah , Maha Penyayang, Maha penyayang dan Maha memeritah kerajaan di langit dan di bumi engkau pemilik segalanya. tidak terluah pujiaan ke atas mu wahai tuhan Pemilik segalaNya. alhamdulillah kerana masih di sini masih di beri kekuatan untuk terus berjuang dalam mencari bekalan di dunia akhirat. tapi manusia kadang lalai dengan dunia ini. kadang lalai dengan semua yang ada di depan mata.

Aku kadang rasa mcm aku tak layak nk bersuka ria sedangkan aku masih tak puaskan hati sang kekasih yang aku yang Maha layak menerima dan mendapat cinta aku yang sebetulnya. hmmmmmmm...... apa pun aku berserah kepada Maha penerima cinta ku yang paling tinggi dan paling layak. tak sangka umur dah makin melonjak naik dan semua perkara dan pengalaman hidup banyak mematangkan aku. alhamdulillah syukur kehadrat ilahi . kerana memberi aku peluang untuk semua ini.

Okay sambutan hari lahir dari keluarga tercinta memang dah buat awal sebab dalam hujung bulan 4 abg saya punya birthday dan awal bulan may 1 may iaitu hari pekerja adalah hari jadi bff a.k.a akak kesayangan. happy birthday ! semoga Allah panjangkan umur kalian dan sentiasa hidup mencari berkat Allah swt dan sentiasa di lindungi dan di murahkan rezeki buat kedua-dua insan tersayang...

dari sahabat terkasih terlebih sayang. buat nurul ain ishak, fauzan & akmal eh tak sangka korg sweet sangat siap buat birthday surprise kat aku datang memalam nk lepak bawak cup cake and siap toyoh2 kat aku. hishhhh sweetnya kalian rasa mcm nak nages pulak. tpi mcm biasa nik amirah mana bole nages depan orang hahaha malu lah jatuh air muka tau. hahahaha ramai jugak sebenarnya yang wish. alhamdulillah tak dapat hadiah takpe tapi biar dapat doa dari kalian.. moga Allah balas jasa kalian and rakan-rakan sahabat-sahabat yg doakan diri ini. ameen .



No comments:

Post a Comment