Thursday, May 29, 2014

erti kesabaran

arggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

Kadang aku penat hendak jadi wanita super cool,
buat diri rasa teruja dengan benda yang kau sendiri kurang pasti ,
kadang kita akan rasa rendah diri bila sendirian ,
besarnya ujian Allah untuk aku..

tapi baru sikit................

panjang lagi perjalanan hidup aku.
masa bakal menjamah usia.
aku sendiri kena focuskan arah hidup aku
kenapa nak kisah pasal celakanya mulut manusia...
itu kau panggil kawan ?

setelah sekian apa yang kau lakukan
setelah apa yang kau korbankan kesabaran kau demi menelan setiap perubatan hina mereka??
cukup sehingga ini aku tetap rasa ada yang terkurang di dalam hati kalian,
hinaan demi tomahan, kau lontarkan bagai aku tiada perasaan .

aku korban kesabaran aku

aku rela jadi mangsa korban .. tapi aku perlu kuat mungkin barang kali ini ujian pencipta.

setiap apa yang Tuhan datang kan di dalam hidup kita semua bersebab .
tidak ada satu pun yang tidak bersebab ,
aku hanya mampu sabar. makin aku luahkan beranak-anak ketidak puas hati kalian ..,

satu lawan 4 .mana nak menang ..


No comments:

Post a Comment