Saturday, June 21, 2014

hilang

apa lagi kau mahu ?
aku sudah terdaya angkat kaki
aku sudah terdaya meneguk setiap caci maki, hinaan sumpahserahan kalian,
hilang aku ranap , rabak aku aku , jatuh aku ..

perasaan yang terlalu menakutkan aku
aku sudah tempuh kini.
alangkah mendongak bangga itu bagus untuk aku, sudah lama aku laksanakan
demi apa ? demi untuk mengubat hati kecewa  ibarat di celakakan sahabat busuk seperti kalian
bagaimana untuk aku paksa untuk terus aku padamkan ini semua ?

ah sial ..

kau bukan pernah mahu tau apa yang aku rasa
dikit demi dikit kau mamah aku
dikit demi dikit kau jatuhkan aku dengan lembut bak tusuk tulang rusuk aku ke jantung yang paling kanan
hancur limpa
hancur hati
hancur smua madah aku buat kalian

kau ambil terus buat smua dari aku ..
kau jual buat tawaran hebat bagai mega sale di komplek2 membeli belah
ah murahnyaa harga sebuah kenangan bagi orang yang tak pernah tau erti kenangan

celakanya aku kenal kalian ...

No comments:

Post a Comment