Monday, July 14, 2014

Ramadhan dah nak berakhir aku makin sedih

banyak berita yang mengejutkan dalam hidup aku lately . 
terlalu banyak 

ayah .. (ayahanda kepada fyza) meninggal buat selamanya. apa yang lagi terkilan aku baru plan nak jumpa dalam hari jumaat tu. entah rasa sangat serba salah and abg aku cakap time diaorg gi tengok ayah ritu ayah dah meracau-racau dah tak ingat. hmmmm.. entah kenapa benda tu sangat sedih sebab aku bole dikatakan close dengan ayah dari zaman sekolah dulu sebab ayah tu baik sangat sangat. 

al fatihah. 

Kawan makan kawan serupa apa aku tak tahu. entah kalau lately hangpa duk perasaan aku banyak menulis pasal kawan. aah aku rasa terkilan bila kawan susah konon pergi belah mcm tu. tolong lah aku memang dah tak bole nak percaya kat kawan cmm tu. aku tahu sedih mcm mana pun kawan tu kita kena kuat lah bak kata ain "nik kau lemah gila" aah ah dalam erti kata yang lain memang aku cengeng nak mati T_T


aku ni jenis kalau dah tak suka ikut hang la nk buat apa.. aku redha .. biarlah apa pun hangpa nak buat. buat lahh 

No comments:

Post a Comment