Saturday, November 1, 2014

Assalamuaalaikum wbt

dear dairy


Ya allah harini aku baru ada masa nak meluahkan apa yang aku nak luahkan selama ni , yelah selama ni mcm busy jew ha memang bebetul busy dengan segala apa yang aku ada sekarang. hmmmm... aku rasa mcm kadang mcm sedih ah jugak sebab banyak benda sangat berlaku dalam hidup aku lately. kan tah la rasa nak sedih tuh pun sampai aku susah nak rasa sedih tu sebab mungkin sebab dah lali sangat. ok bermula dengan satu kisah .

Disebabkan kak tiah and abg kobe , alya , aisya semua dah duduk kat dubai so aku rasa mcm kesian pulak an rumah kak tiah di biarkan kosong. lama jugak aku tak gi rumah kak tiah sebab aku malas nak kesana kesini yelah kan dah duduk dengan mak ayah takkan nak duduk rumah kak tiah secara titiba kan ?? lepas tu mcm kira lama lah jugak rumah kak tiah and abg kobe aku tak duduk and tido sebab minggu tu aku busy nak g amik muet kat melaka. yes aku teragak sangat nak amik laptop aku malam tu. hmmmmmmm.... apa yang menyedihkan aku titiba kan aku tgk rumah kak tiah kena pecah. yes itu sangat mengecewakan aku bila aku rasa mcm aku dah tak jaga amanah kak tiah and abg kobe suruh jaga umah dia. yes mak ayah pun mcm bebel jugak sebab nanti dia kata siapa nak bayar bill air and bill api kalau aku duduk umah kak tiah and abg kobe an . so takpelah. apa pun benda dah nak jadikan. memang menyirap jugak tapi nak buat mcm mana kan . tu semua Allah swt dah tentukan . apa pun kita sebagai hamba Allah ni kena yakin dengan ketentuaan Allah swt maybe ada lagi benda best dia nak bagi kat aku kan :)




so be careful lah iya sesiapa yang duduk rumah seseorang or dengan family ke apa .. jangan biarkan rumah anda nampak kosong.


No comments:

Post a Comment