Saturday, November 1, 2014

bila kau lari makin ramai nak kejar kau ..

Assalamualaikum ..

aku nak bercerita sikit tak banyak tapi sikit jew pasal apa yang aku rasa. apa yang aku hadapi sekarang. Kau org pernah tak ada kawan lelaki or perempuan yg suka bermulut mulut kata itu kata ini smpai semua orang ingat kau ni jahat langsung walaupun kau kadang diam menyaksikan lakonan hebat kalian walaupun kadang aku rasa apa benda jew korg cuba mainkan permainan watak yang tak semengah smpai aku rasa kau godak kelenjar muntah aku ni smpai aku rasa benci yg membuak buak kat kau. Tapi kisah perihal kauorg tak pernah pulak aku selongkar satu dunia tau . Itu bukan cara aku bukan aku . Ok terima kasih sejujurnya aku tak hingin ada kawan yang suka menjatuhkan sesama sendiri. 

No comments:

Post a Comment