Saturday, November 1, 2014

USRAH

8 november 2012 genap dua tahun usrah tautan hati ini di laksanakan oleh sri kandi islam yang nyata lebih teguh dari aku . Aku masih berjinak jinak dalam menghadiri usrah bukan tak suka dahulu kala tapi tak pernah di kenalkan ( bukan tak pernah di kenalkan tapi persekitaran aku memaksa aku untuk tidak begini ) mak memang dah heret aku sejak di umur 7 tahun lagi sebab mak pun ada join usrah usrah begini. Alhamdulillah di pupuk semenjak kecil. Tp dulu kalau usrah selalu ingat makan jew .sebab dlu kecik kecik time usrah mak mak ni memang ada potluck memasing bawak makanan memasing. Huish sedapnyalah hai . Hmmmm hahahah tapi tu dlu. Bila dah berkumpul memuji Allah aza wal jala tiada masa mahu makan. Ini semua kerana ikatan persahabatan yang tak pernah putus putus di limpahi rasa kasih sayang kerana Allah. Teringat saat di limpahi rasa sayang dunia ini . Rasa terisi rohani ini , terasa berada di kalangan org org yg beriman dan ulamak ulamak. Allahu indah sangat !! Buat rakan rakan yang lain yang nak join usrah tautan hati meh lah join korg boleh cr di laman social kami seperti facebook dan ustazah fatimah syarha sendiri punya instagram dan fb. :) 

Selamat ulang tahun yang kedua wahai sri kandi sri kandi islam kesayangan Tuhan mu. Biar di asingi kita tegap teguh menyebarkan bahagia :) 

No comments:

Post a Comment