Friday, December 12, 2014

5.00 am

Sekadar sedar dari diri sendiri yg tidak di beri peluang untuk mengulas. 

Org ramai musykil kali dgn permainan yg kamu org cipta. Muaknya dgr cerita yg entah tak tau cr erti kemaafan tapi saling aib mengaibkan. Mungkin tak smua tak perasan cara halus tp kau main mendalam sgt cara halus smpai tak henti henti biar aku mati dgn permainan ini.


Lesson : instagram dan blog saya hanya tatapan umum untuk pembaca yg suka membaca. Saya tak pernah panggil untuk org lain stalk saya secara keseluruhannya.  Kalau betul lah show off habis dah smua benda upload kt sini (gambar bilik tidur yg supposed to be privacy) gmbr tgh berak, gambar gadget baru, gambar kasut baru dan mungkin gmbr pakaian dalaman yg baru beli. (Mungkin bahasa dah terkasar maaf)


Maybe kalian kurang faham erti show off sbb kalian nk mentidakkan apa yg kalian buat dalam erti kata yg lain (cakap dgn cermin)


Mungkin ramai boleh cari clue tanpa pm dan tanya aku sendiri tentang hubungan kami. Sekian .


Baik lelaki @ perempuan sama sahaja lidahnya lama sudah menjadi penyewa tetap bidasan dr api. Tah mana dapat contact tah power betul api dia

No comments:

Post a Comment