Thursday, December 4, 2014

Agak serious

Assalamualaikum 

Dear dairy 

Berkata soal hidup ? Aku banyak matlamat banyak sungguh. Tapi impian aku tinggi mcm burj khalifa kemain kan? Hahaha tapi masih di track yg mana aku tak tau di mana aku nk berjalan atau berlari . Hmm atau lebih mudah kalau aku berjalan. Ok jalan la senang ek. Kalau keadaan memaksa aku berlari baru aku berlari. Banyak berjalan . Aku mmg banyak berjalan. Kadang hobby aku hanya aku puaskan masa berseorangan. Makan roti boy sambil baca buku tgk air pancut. Kadang aku rasa best jew nk create sendiri cerita hidup mcm dalam dalam novel tp kesudahan hampeh. Ada yg best ada kdg merepek. 

TUJUAN HIDUP SETIAP ISLAM 

kalau dulu rasa empty sgt hati ni. Duduk tgk telatah manusia smbil makan roti boy smbil mata baca buku . Tapi tidak lagi. Ada masa g masjid . Jelajah masjid yg xpenah pegi . Tu aku . Alhamdulillah di beri kemampuan yg masih aku bisa berdiri dan mampu untuk berjalan sendiri . 

Luas nya keindahan Allah smpai tak terkata aku nk berlari berjalan merangkak. 

No comments:

Post a Comment