Wednesday, December 10, 2014

Big bad wolf

Assalamualaikum wbt 

Dear reader , 

Hahahahaha yeah aku rasa alhamdulillah sekarang ni tgh berduit sikit so invest ah beli buku . Entah kenapa hati mula membuak buak nk baca buku . Yes baca buku novel english . Aku jrg nk baca novel english ni kes lepas aku beli novel if i stay time g dubai ritu . Dah mana ada buku melayu kt sana kan ? So beli baca sbb bosan kat umah ! Hahaha 

So big bad wolf tahun ni best ! Sistematik lah dr tahun lepas . Buku pn banyak update! Cool ! Tade la banyak sgt aku beli tp ada lg sikit lepaskan nafsu serakah ni! Aku akan beli bila mana buku yg aku dan beli aku dah habis baca . Tu yg berani nk beli bebanyak. ! 

Nah belanja sikit gambar 

Di sbbkan aku g sorg so takde la gmbr selfie kat dpn big bad wolf tu 




4 comments:

  1. Ahh, dengkinya tengok orang pergi BBW. Nak pergi jauh pulak.. Aduh.. Bila pergi KL bukan time ada BBW pulak. Sedih.. Hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala xyah dengki thn dpn plan g time hujung tahun and ce try google website dia awk :)

      Delete
  2. Replies
    1. Aah akak buku bebdk pun banyak . Lg bgs kan nk pupuk generasi membaca kan :)

      Delete