Friday, December 12, 2014

Lelaki perangai perempuan

lama aku teliti puisi ni. Kak fynn ckp "dia sekadar bercerita dan semua mendengar cuma mahu mencari kisah mereka dlm cerita dia,maka carilah"


Ada 1 tahap aku ramai kawan lain jantina dengan harapan mereka tadelah tinggalkan aku saat semua mengeji entah bila kau ada kawan perempuan ni "perempuan. Tak payah bg sebab untuk apa di benci pun dia dgr kau lintas pun dia dah benci" aku harap ni kawan lelaki yg tidak dgr amik tau yg ada tapi silap. Setiap manusia tu bukan atas nama lelaki dia cool tp zaman ni atas sebab entah aku masih teliti. 

Biarlah kawan ni untung tak untung , rugi tak rugi 

Aku nampak setiap permainan , aku baca setiap yg di depan yg kauorg tulis. 

Kesimpulannya lelaki skrg ni kenapa take over perangai perempuan ? Nk ke tambah lagi kedalaman kubur kalian and tambah helaian kain kafan mcm kaum wanita ? #puisitepijalan @fynnjamal


No comments:

Post a Comment