Friday, December 26, 2014

Pray for pantai timur #PrayForPantaiTimur

Assalamualaikum wbt 

Dear dairy 

Alhamdulillah di beri kesempatan nk g meringankan kaki ke pusat pengumpulan bantuan untuk mangsa mangsa banjir . Allahu sedihnya aku baca info and share2 dari kawan2 ada yg tak makan lah sebab bekalan makanan terputus. Aku rasa mcm nk jew flying go there. So kepada sesiapa yang nk derma and sumbangkan tenaga boleh pegi dekat pusat-pusat pengumpulan bekalan untuk mangsa mangsa banjir hmm 

Ni cerita aku di shah alam seksyen 8

 
 

 *aku bukan di dalam gmbr tp minah ni senyum ke candid aku pn tak pasti 

 
Kesimpulannya rakyat malaysia mmg sangat prihatin . Kejap jew dah berkotak kumpul makanan dan semua benda ni. And paling bestnya stock makanan dan stock lain2 banyak tapi tiada kenderaan nk bawa kesana #muslimcare 

Aku seru kt sini pasa geng2 4wd dah boleh korg turun menyumbangkan kereta kalian .

2 comments:

  1. Moga Allah merestui setiap bantuan yang disalurkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ameen moga rakyat malaysia terus prihatin :)

      Delete