Wednesday, January 7, 2015

10 minutes

Dalam masa itu semua boleh ubah 
Perangai engkau mungkin juga berubah ketika aku masih menanti nk harap kawan kawan.. 

Kenapa manusia cepat sangat berubah 
Adik beradik ibu ayah entah semua lah 
Kita tengok masa berubah semakin laju kehadapan manusia pun berlumba-lumba. Aku masih tertinggal ni. Tade siapa ke nk hulur tangan pegang kejap papah aku lari sesama? 

Aku baru sedar yg aku pun dah berubah. Dah setiap benda berubah apa lagi nk ingat apalagi nak fikir. 

Bila senja tukar kan warna nya setiap minit setiap saat itu lah semua kejadiaan berubah . 

Jangan hairan manusia berubah sebab sekelilingmu pun berubah . 



3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Perubahan akan menjadikan manusia lebih matang Dan ingatkan kita kepada Maha Pencipta...

    ReplyDelete
  3. Yup betul tu. Masa berjalan smbil berpimpingan dgn manusia . Manusia berubah ingat pada pencipta ✌️

    ReplyDelete