Saturday, January 17, 2015

poning nya

dear dairy

Assalamualaikum wbt

aku selama ni mcm pening nak duk fikir U mana aku study. abis tu kalau dak study aku nak buat apa ? takkan nak duk umah goyang kaki ? haahha ha lgpun kan ni nak keje pn aku rasa aku dah malas nk memilih asal ada yang kena dengan gaji and environment aku on jew. hish malas nk fikir kekadang. tpi kena fikir sebab umur dah 22 tahun abis takkan nak tadah tangan nak mintak duit kat mak ayah. nak suruh aku meniaga ? aku rasa mcm dah common lah .. *haha ni ayat org malas berusaha ada jew asalan*

Apa pun kita tunggu result uitm hujung bulan kalau aku dapat masuk memang bersyukur sangat . Alhamdulillah ku panjatkan kesyukuran ini pada Ilahi. okay lepas tu aku ada lah tanya banyak kawan-kawan aku yang korg lagi prefer ipts ke ipta. kalau ikutkan cos memang ipta lagi jimat cermat duit pun kau boleh bayar RM 500 satu semester siapa tak nak oi ?? so aku fikir aku ni mcm biasa jewlah so result pun takde lah nak power sangat so aku mcm nk masuk ipts. aku malas nk bebel pepanjang. setiap apa yang Allah bagi and rezeki tu kita bersyukur jelah sebab semakin kita banyak nak membebel yang ni tak best yang tu tak best aku rasa mcm tak bersyukur pulak dengan kurniaan yang DIA bagi kat hangpa..


Apa pun aku butuh doa dan sokongan keluarga .. aku harap aku terus berdiri ni sebab sayangnya Tuhan dekat aku and sayangnya ikatan kekeluargaan tu kat aku.. ameen



No comments:

Post a Comment