Friday, February 27, 2015

Mahu bila untuk dia

Dear dairy 

Mahu bila untuk dia mcm kawan jelah erti dia. Kalau dia mahu ada aku sebelah dengan setiap apa yang berbuku ha aku kena sentiasa ada. Tapi kalau bila aku mahu dia ada di sebelah dan dengar apa yang berbuku di dada tak mahu peduli. Mcm tak adil tapi reality itu yang aku rasa sekarang. Bila kau cuba untuk terus benda ni mcm takde apa-apa dan macam tiada apa yang kau nak kecewa kan. Lepas tu aku makin lama makin telan jelah. Mcm telan pil panadol pulak.

Ni ada kawan aku yg baik jugak kt college cakap memang susah nik kalau kau nak org tp org tu buat dek jew. So sekarang baru aku faham. Dunia ni tak semua kita nak kita dapat. Lg senang aku rasa kau sakit nk kumpul duit nk beli barang yang kau nk sangat nak sebab kau dah tau kalau cukup duit , okay boleh beli. Tapi ni soal hati bro ingat boleh bayar kat kaunter cakap "saya nk sekotak hati" puih mau kau kena hambat ngan tauke kedai. Ke tak pasal dia kata kau gila mana ada hati jual kt kedai. Ada tu adalah hati ayam, hati lembu. Haha 

The end 

No comments:

Post a Comment