Thursday, April 23, 2015

Peluang Kristal (M) Sdn Bhd



dear dairy ...

terlebih dahulu aku dah malas nak cakap yang aku keje mana and mana. sebab korang dah sedia maklumkan ? apa pun . just nak cerita mcm mana aku masuk sini and macam mana hubungan kekeluargaan tu boleh terjalin puihhh.. hahaha tu lawak. aku bukan nak cakap apalahkan aku memang jenis senang nak berborak and melawak dengan orang . ahhahaha so takde masalah kalau aku nak ke mana-mana. apa pun jadi kita kena faham yang dalam hidup ni kawan datang dan pergi nak tak nak kau kena stand jugak sorang-sorang. aku dah nak dekat sebulan kot apa yang bestnya kawan-kawan kat sini semua kenal abang aku. weyh hmmmm tu da mcm rimas dah kalau kau g memana orang akan introduce kan kat orang ha ni lah adik nik jakel.hhahaha tu lawak tu yang selalu buat macam tu alep budak account. hahaha lawak kot mamat ni. hahha

kita orang tak kenal antara satu dengan lain melainkan sebab kerja. yes team kitaorang bukan besar mana pun weyh tapi manager kitaorang gila garang aku cuak gak tengok dia push semua tailor and semua lah team mate aku semua kalau kena buat keje dengan kadar yang rushing. yes aku tengok semua bertungkus lumus. tak kesahlah kau budak management ke budak production ke nak tak nak kalau kain sampai memang kau kena turun padang jugak weyh. apa pun jadi aku tak kesah lah sebab memang penat sikit dah kata admin production kau kena kejar tu kejar ni tapi bab duit weyh memang tak kedekut. haha tapi kekangan masa lah tu yang tak berapa nak best sangat. T_T


ha aku nak belanja lah sikit muka-muka warga pk and semua team mate aku. and ha ni semasa kami buat team building sendiri acah-acah and time alip dah nak belah sebab dia dapat kerja baru . huhuhu sedih kan .. tapi mamat ni lah selalu kacau aku. bebel-bebel and dia adalah perokok tegar nak mati, hahaha umur dah tua tapi kecik jew lah orangnya. hahaha and kalau nak tau dalam pk ni memang mcm banyak jew budak kptm hahaha mcm dah bawak kaum lah pulak hahaha


sg gabai 

abis alep kena tepung hahaha 

kek aummm dap weyh

ni lah mamat tua yang suka kacau aku. eee ! haha takde da orang nak kacau kitaorag weyh alep ! haha

No comments:

Post a Comment