Friday, May 15, 2015

Selamat Hari guru

Assalamualaikum wbt

dear dairy

Aku rasa kalau bab hari guru aku mcm malas nak berbual hahaha. sebab aku rasa guru dalam hidup adalah diri sendiri jugak . apa pun tak di nafikan cikgu tu yang banyak bagi sumbangan berupaya ilmu yang diri sendiri tak tau tapi dia yang ajar kan bagi kita tahu. apa pun di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari guru buat guru-guru yang selama ni mengajar aku. tak kira lecturer aku ke apa ke . di mana mereka berada di harapkan sentiasa sihat dan di berkati . ameen <3 p="">
apa pun jadi dekat dunia guru yang paling istimewa aku rasa adalah ibu kita sendiri. mana tak nya dari kecil dan semua benda dia buat untuk kita . Dari mengajar dan macam-macam lagi lah...

Alaahai lap air mata !



No comments:

Post a Comment