Sunday, May 17, 2015

Zaman menerima kad undangan perkahwinan dari rakan-rakan sebaya

Ialahai bestnya nak kawen 
Sweetnya lahai gambar prewedding diaorg
Eh dah nk kawen dah minah ni 
Wow gila syok dah nk dpt baby 

Aku rasa mesti banyak gila soalan mcm ni yg kadang kauorang sendiri pun penah ajukan iya dak? 

Biasalah tu kalau dah bercinta bagai nk rak takkan tak nk kawen kan? Aku ramai jew member bercinta berpuluh tahun sekali alahai terkandas tepian jalan lepas tu tup tup kawen dengan orang lain. Tapi tu bukan permasalahnya sekarang ni.

Ni dalam tahun ni especially aku perasaan lepas jew habis diploma haritu mak aih ramai gila kt facebook tu kawan-kawan yg sama course ngan aku, budak umah aku ni pun ada nak kawen dah. Hah aku terkejut beruk jugak titiba nak hantar invitation card ! Gila hahhaha tp apa pun congrat! Tak caye nk kawen dah lah dulu duk sembang nak kawen nak kawen. Sekali kawen sungguh budak umah aku sorg ni. Tapi sedih sikit la sebab dia kawen dengan orang lain bukan dengan pakwe dia dulu. Tapi aku ckp kt dia weyh come on benda lama jgn di kenang! 

Apa pun congrat kepada member-member yg dah jadi tunangan org and yang dah nk langsungkan perkahwinan aku just nk ucapkan semoga korg yg perempuan ni bakal di cemburui bidadari di akhirat kelak sbb beruntunglah ada lelaki yg sanggup curah kasih sayang kat kauorg ! Goodluck selamat melayari bahtera dan alam perkahwinan dan jgn lupa buat baby cecepat ! Hahahahak


No comments:

Post a Comment