Sunday, August 23, 2015

IJAZAH SARJANA MUDA KOMUNIKASI (KEPUJIAN) (KEWARTAWANAN)

Dear dairy 


Time menulis ni aku rasa sangat stress dengan kerja yang last minutes nak kena settlekan. permulaannya cerita yang mana kau kena buat itu ini last minutes. sebenarnya kalau nak di ikutkan aku memang malas nak sambung study tapi kalau tengok dengan desakkan kehidupan yang makin parah wey tak berani aku kalau bertarung dengan segulung diploma kat tangan. yes. serious tak berani.. "bukan nak cakap atau menidakkan rezeki" selagi mana kita kena berusaha so usaha la kan sebab Allah pun mengalakkan kita berusaha. 

Kalu di tangan kenapa aku nak jugak go with this course ? sebab aku rasa aku malas nak memenatkan hati dan perasaan untuk buat benda yang aku tak suka for example mcm zaman diploma aku bukan niat nak amik Hr tu tapi di sebabkan family aku suruh so aku kena amik jugaklah. so aku amik sebab atas nasihat abg-abg and akak-akak aku. 

IJAZAH SARJANA MUDA KOMUNIKASI (KEPUJIAN) (KEWARTAWANAN)

AKU RASA course ni mcm kena dengan aku di sebabkan aku ni pun kaki kaki jugak nak menulis so aku nak cuba nasib kalau kalau aku boleh g dengan bidang ni kan ? mintak-mintak segala apa yang aku harapkan berjalan dengan lancar dan di permudahkan oleh Allah swt. 

Aku tak pasti lah course ni aku boleh ke dak tapi yang pasti aku akan berusaha. :)

No comments:

Post a Comment