Sunday, January 10, 2016

Semester 2

Semester 2 rasa macam cool tapi kau kena tahu kenapa hidup rasa macam kosong untuk semester 2 ni?

Alahai jawapan senang tingkatkanlah iman mu. Aku bukan manusia siap sangat nak ubah orang tapi fahamilah diri aku ni banyak benda tak siap lagi. So semester 2 ni dengan azam baru langkah baru sila la chillelax hahahahaa. Alhamdulillah atleast aku kawan-kawan aku yang faham aku. Biasalah orang baru ni macam macam ragam dan tak semua salah datang dari sebelah pihak dan tak semua kesalahan datang dari aku. Fair dan tengah tengah.

Cuma kadang kalau member cite gebang kalau xsuka angkat kaki belah jelah. Asalkan hidup happy hubungan kau dengan Allah kau jaga dengan orang sekeliling kau jaga dan yang paling penting family. Benda2 famous ni takkan dapat kemana. Hidup ni kena move on jugak kalau kau mati pun kena soal dengan malaikat pun sorang2 jugak.

Apa pun semester 2 ni aku cuak jugak sebab nak maintain pointer. Apa pun insyallah aku usaha nak maintain kan pointer dan insyallah maybe Allah nk bg aku lesson untuk terus mara kedepan bukan ke belakang.

Cayokkkkk nik amirahhhhh

2 comments: