Wednesday, February 24, 2016

Yang jenis bangga dengan pangkat nak pegi mana ?

Entri ni serious bukan untuk meluahkan rasa tidak puas hati atau pun aku cemburu dengan kawan-kawan yang tak helok pun di panggil rakan. sejak kebelakangan ni aku duk perasan yang member aku sorang ni duk cakap "ha biar dia tengok aku ni macam mana and aku bukan bodoh-bodoh" aku rasa mcm perlu ke kau rasa macam tu. dalam hidup dan dunia yang fana ni mana ada orang rasa dia suci dengan dosa and sebagainya. Jangan lah buat kerja sebab nak dapatkan perhatian daripada orang. buat apa ? buat penat kau je kan ? 

Aku tak rasa diri aku ni terlepas dari benda benda macam ni. bila aku da duduk dalam kelompok tu aku nampak. nampak siapa yang menjadi jadi dan siapa yang buat terjadi-jadi. penat jadi macam tu. like seriously aku malas nak amik port. kadang aku selalu tanya kenapa dalam hidup kena ada benda benda macam ni ke aku yang terlampau ambil kira ? 

pusing dengan semua benda ni aku ambil keputusan untuk blah...... solution bukan melarikan diri tapi buat apa buang masa untuk duduk di dalam kelompok kehidupan yang tak boleh buat kau senyum dan rasa bangga dengan semua benda ni ? mati kita tinggal nama bro dan tahap kefamousan kau akan berakhir bila tiba masa nanti.. jangan pernah mendongak kelangit sangat. kadang kita je perasan orang ambil pusing pasal kita. padahal.... dan padahal... kau ingat orang kesah ke ? 


the end 

No comments:

Post a Comment