Wednesday, March 9, 2016

demam

Assalamualaikum wbt

sejak dua menjak ni memang aku asyik nak demam je. Tahun lepas dah demam sekali tu time tengah final exam pulak tu. entah lah rasa macam down sangat bila demam ni. Badan sakit-sakit, tekak rasa perit je. hish memacam lah yang aku rasa.

Aku dah syak semenjak aku stop vitamin C ni memang macam-macam jadi kat aku. haha maksud aku dari segi kesihatanlah. Bukan lah apa semenjak kekeringan wang ni dalam erti kata yang lain semenjak duit hanya untuk cukup makan dan kelengkapan lain ni tak boleh dah nak beli ubat-ubatan untuk diri sendiri. Tu yang rasa macam haih sakit-sakit jugaklah badan ni kadang-kadang.

Apa pun sekarang ni dah masuk bulan 3 so next month aku dah start final exam. Minta doa jugak dari kalian agar dipermudahkan segala urusan aku. Amin..

The End

No comments:

Post a Comment