Sunday, March 13, 2016

lelaki yang baik untuk perempuan yang baik

Benarlah Allah dah tentukan bahawa lelaki yang baik untuk perempuan yang baik. Kalau nak dibandingkan dengan diri aku yang tak berapa nak siap ni. siapalah kan. Kehidupan ni kena banyak bersabar dengan keadaan yang kadang memaksa kita semua untuk kekal tabah dan kuat. kadang ada orang merana sebab rasa sesuatu yang dia nak dia tak dapat tapi dalam khayalan asyik dibuai mimpi yang takkan menjadi kesudahan yang nyata.

Banyak perkara yang kadang membawa kita kepada perubahan hidup yang drastik dan mungkin akan rasa macam "kenapa berubah dalam sekelip mata?" hidup ni kadang-kadang kau akan rasa kau terpaksa je jalani semua benda ni walaupun kau tak suka dengan semua benda ni. tapi nak buat macam mana dah ini lumrah kehidupan .

Kehidupan berpasangan memang bukan jalan penghujung bagi sesebuah kehidupan. tapi perlu diingati kehidupan yang berpasangan dan saling melengkapi lagi indah dari kalau jalani semua benda ini sorang-sorang. Lelaki yang baik lawanan nya hanya lah untuk perempuan yang baik. Jangan sedih hati nik amirah kau ada kehidupan sendiri. sampai hayat pun kalau kau sendiri tuhan dah tentukan semua nyaa..


the end

No comments:

Post a Comment