Friday, April 1, 2016

sem 2 dah nak habis


sem dua dah nak melabuhkan tirainya.

Bila dah nak habis sem 2 ni aku rasa mcm huyohh lega gila sebab sem 1 dah settle and sem 2 dah nk melabuhkan tirainya tanpa settle lagi dan aku nak settlekan semua benda. Assignment tak payah cakap dia punya berlongok macam mana. Tapi alhamdulillah this sem memang aku jarang nak tanggungkan assignment macam aku tangguhkan assignment dulu. Sem 1 banyak kali juga buat keje last min dan itu menakutkan aku. haih... hahahaha

Untuk sem ni memang aku ubat attitude sesangat lah untuk tidak menjadi last min person. Dan aku bukan last min person pun. Di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat maju jaya dan selamat menduduki peperiksaan yang tak lama lagi bakal nak jenguk semua budak Unisel. huh cuak kebebeh pulak sem 2 ni. sebab subject dah makin susah tu aku risau..


sekian..

Goodluck

No comments:

Post a Comment