Monday, April 11, 2016

Usah di tanya

Dear dairy

Minggu ni serious la penat. nak kejar buat semua benda dari A-Z. Aku dah boleh hadam dengan semua benda yang jadi so relax jelah nak buat macam mana. Nak tak nak kau kena teruskan kehidupan kau jugak kan ? Tapi this sem aku serious bangga dengan diri sendiri sebab aku boleh hantar on time assignment aku dengan jayanya tanpa aku nak kena tangguh nak kena print out apa bagai.

So ini sedikit sebanyak memberi kesan positive yang sangat menyeluruh buat kehidupan sebagai seorang student Unisel. Dan of courselah aku nak siapkan semua benda dengan kadar yang cepat supaya aku boleh duduk relax tanpa rasa nak susah hati sebab assignment tak siap. Kalau sem lepas serabut kepala aku nak fikir buat assignment dengan dapat kawan-kawan yang pelik-pelik and of course lah aku memang benci manusia yang suka buat sambil lewa bab-bab assignment ni. This sem aku tak duduk dengan kelompak manusia yang macam tu so aku terselamat.

Aku sebenarnya rindu nak typing banyak-banyak nak cerita apa yang aku rasa dan apa yang aku alami sejak dua menjak ni. Tapi tu semua aku malas nak fikir sebab aku nak focus dengan exam yang bakal menjelma tiba. kalau nak dibandingkan kehidupan aku yang dlu dan sekarang ni aku rasa makin teratur and of course lew best. Aku banyak habiskan masa-masa lapang and gap class aku sementara nak tunggu next class dekat library yang memang tenang je kepala nak fikir and baca buku fav aku !

Aku tak mintak banyak tapi mintak pointer sem ni aku boleh dapat target aku. insyallah.


the end..

nanti aku update lagi lepas aku dah abis exam..

No comments:

Post a Comment