Thursday, May 5, 2016

Cendol Durian Seksyen 24, Shah Alam

Assalamualaikum

Terlebih dahulu nk warning buat ibu ibu mengandung janganlah tengok gambar-gambar yang bakal di siarkan sebab Ya rabbi dia punya meleleh ayaq liur nanti tak pasai aku pulak di persalahkan.

Hari tu duk kecoh pasal cendol durian yang mana yang tengah viral kat facebook skrg ni. So, bila dengar cakap kawan kita apalagi excited jugak nak buat food hunting balik. So 2 hari lepas pergilah. Punyalah kecewa i ouls tengah-tengah beratur brader tu boleh pulak cakap "durian dah habis" so aku ngan john apalagi terus buat muka kecewa and ajak lah balik. Serious la time tu rasa telan air liur je balik wey.

Tak puas hati hari kedua kitaorang pergi dengan harapan akan dapat and of courselah kitaorang cekalkan hati dengan meredah hujan. Ambik mamat john ni balik keje pastu terus shoot pergi shah alam. Huh berkicap jugak la sebab time peak hour pulak kau nk ke shah alam memang mengundang lah.

Cendol durian
Disebabkan sekarang ni tengah musim duriankan so adalah hamba-hamba Allah yang sangat creative dalam menghasilkan rasa-rasa yang memang luar biasa. Serious la weh dia punya santan chaw gila. Dengan durian pakai durian musang king pulak berhhhhhhhhhh. First time aku rasa dah lain macam. Before dapat bebel bebel cakap lambat la apalah sekali dah dapat rasa ya Allahurabbi. The best ever cendol durian i ever tested!!

Cakap banyak tak guna meh tengok gambar






*landmark dia korang waze je medan selera seksyen 24 Shah Alam. 

tips untuk makan dengan leganya tanpa kena macam aku. Datanglah seawal jam 8pm. at least korang ada masa sejam untuk beratur dan of coursela dia punya beratur kemain panjang. Tapi aku puji service diaorang lajulah..

Korang jugak boleh bukak instagram diaorang ni ha and maybe boleh follow untuk usha perisa apa yang korang suka. haha kalau macam aku memang nampak perisa durian jelah.. 




sekian...



No comments:

Post a Comment