Thursday, July 7, 2016

salam eid mubarak !

Di kesempatan ini aku nak mohon beribu-ribu kemaafan kepada semua orang yang pernah aku sakiti hati mereka secara sengaja ataupun tidak. Di hari ini juga aku ingin mengumumkan bahawa aku memang dah memaafkan silap dan salah sahabat dan sesiapa pun yang pernah kenal aku. Tak kiralah kau buat aku macam mana sekali pun i tetap okay.

Raya tahun ni Alhamdulillah tapi cuma kurang 1 keluarga kecil kak tiah. biasalah bila dah kena kerja merantau memang susahlah nak balik raya. So, yes akak aku no 2 takde. Akhir ramadhan juga dikejutkan dengan berita pengeboman kota suci mekah, madinah. #prayformadinah 

Raya memang sebulan tapi jangan sampai makan tak ingat dunia pulak kawan-kawan. haha

selfie raya ?




No comments:

Post a Comment